De Retórica. La comunicació persuasiva

De Retórica. La comunicació persuasiva

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497885836
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-583-6
Páginas:
116
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
140
Alto:
210
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
MANUALES

Descuento:

-5%

Antes:

12,50 €

Despues:

11,88 €
IVA incluido
Avisar disponibilidad

La paraula és un instrument de transformació del món, de cooperació social i de domini. L'element comú a aquests efectes és la capacitat persuasiva de la comunicació .I l'origen del seu estudi apareix entre els antics amb la retórica. El tema d'aquest llibre és la retórica, l'art de convéncer. Després d'una interessant visió histórica, l'autor  tracta d'una realitat apassionant i inquietant: l'ús polític del llenguatge i els seus efectes persuasius. I conclou amb la reflexió sobre l'influx d'aquest fenomen en la identitat de la persona.

Otros libros del autor en La república de las letras

Materia en La república de las letras

Uoc editorial en La república de las letras