Etica, deontologia i comunicació

Etica, deontologia i comunicació

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497883948
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-394-8
Páginas:
116
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
140
Alto:
210
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
MANUALES

Descuento:

-5%

Antes:

12,50 €

Despues:

11,88 €
IVA incluido
Avisar disponibilidad

Aquest llibre tracta, des dels seus diferents vessants, l'ética i la deontologia de la comunicació, i n'estableix la corresponent tipologia, tot fent una análisi de les diverses formes que adopta. En l'actual comportament dels mitjans de comunicació, ni l'una ni l'altra  gaudeixen del respecte i de la consideració que es mereixen. En aquesta obra trobareu un estudi holístic i interdisciplinari del que avui és la praxi real de l'ética i de la preocupant crisi que l'afecta  en una societat conflictiva i dominada per un capitalisme que exerceix, sense cap regulació, un poder immens i excessiu en tots els terrenys. Dissortadament, l'ética ha estat ignorada molt sovint al llarg de la história, peró avui, tot i el desenvolupament económic i tecnológic, la situació és encara més angoixant. L'autor defensa la urgent necessitat que tant els ciutadans com les institucions públiques i privades, comenÇant per aquelles que tenen més poder, afirmin una consciéncia ética. Altrament, l'existéncia real de la democrácia corre un gran perill.

Otros libros del autor en La república de las letras

  • RÍO, LUEGO EXISTO -5%
    Titulo del libro
    RÍO, LUEGO EXISTO
    Nº 55
    PARÈS GIRALT, Mª ROSA TORRES SÁNCHEZ, JOSÈ MANUEL
    Desclee de brouwer
    La presente obra es una guía especialmente práctica dirigida a cualquier persona en busca de recursos de desa...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    9,99 €9,49 €

Materia en La república de las letras

  • Distribución comercial -5%
    Titulo del libro
    Distribución comercial
    Nº Marketin
    420
    Ceu
    La distribución comercial recoge la labor esencial que desarrolla cualquier organización de hacer disponible ...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    15,00 €14,25 €

  • Inclusió digital a lÆaula -5%
    Titulo del libro
    Inclusió digital a lÆaula
    AA.VV
    Uoc editorial
    Tal com diu Mel Ainscow (2002) la inclusió és un procés sense fi per trobar millors formes de respondre a la...
    No disponible

    14,00 €13,30 €

  • Competencias transversales -5%
    Titulo del libro
    Competencias transversales
    Calle Durán, María del Carmen de la
    Piramide
    Las constantes transformaciones desde una perspectiva social y académica han llevado a centrar la atención en...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    28,50 €27,08 €

  • APRENDER A EMPRENDER -5%
    Titulo del libro
    APRENDER A EMPRENDER
    Nº 02
    Sota Ramos Javier
    Entinema
    Esta vez, tomando como referencia la contribución del mundo científico  a la búsqueda de mejores y más efec...
    No disponible

    15,00 €14,25 €

  • Innovación abierta -5%
    Titulo del libro
    Innovación abierta
    Nº 1
    Chesbrough, Henry
    Plataforma editorial
    Las compañías que no se renuevan, perecen. Esa es una certeza a la que  se enfrenta toda empresa en este mund...
    No disponible

    24,00 €22,80 €

Uoc editorial en La república de las letras