La voluntat de comunicar, objectiu de les aules de llengües

La voluntat de comunicar, objectiu de les aules de llengües

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497884624
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-462-4
Páginas:
322
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
MANUALES

Descuento:

-5%

Antes:

29,00 €

Despues:

27,55 €
IVA incluido
Avisar disponibilidad

Aquesta obra és fruit de les Jornades que la Cátedra de multilingüisme  Linguamón-UOC va organitzar a l'Institut d'Estudis Catalans el marÇ de 2007 amb l'objectiu d'identificar quines práctiques d'aprenentatge permeten desenvolupar la voluntat de comunicar en una segona llengua. Per a la Cátedra de Multilingüisme Linguamón-UOC, la conveniéncia de fer aquell intercanvi d'estudis i experiéncies era evident: el model "Willingness To Communicate" (WTC, o VdC en catalá) desenvolupat, entre d'altres, per Peter MacIntyre (que hi va participar), identifica  i estructura les variables que influeixen en la voluntat de comunicar  en una L2. A més, el moment de les politiques educatives a l'área de llengua catalana era i encara és especialment adequat per emprendre aquesta mena d'accions, no sols per la situació social de contacte lingüístic, sinó també per la creixent diversitat lingüística de la societat -i per tant de la població escolar- i per les necessitats que  plantegen les polítiques educatives que es proposen l'objectiu de proporcionar una competéncia trilingüe als estudiants. Un dels objectius que els participants en aquelles jornades van considerar convenients fou precisament la preparació i l'edició d'un recull de documents teórics i práctics sobre el desenvolupament dels factors que  influeixen en la voluntat de comunicar en els processos d'aprenentatge d'una L2. D'aquí sorgeix el llibre que ara veu la llum.

Otros libros del autor en La república de las letras

Materia en La república de las letras

Uoc editorial en La república de las letras

  • Etnografía (esp) -5%
    Titulo del libro
    Etnografía (esp)
    AA.VV
    Uoc editorial
    La etnografía es, al mismo tiempo, la palabra clave que designa la metodología de campo de la antropología s...
    No disponible

    29,00 €27,55 €

  • Geografías culinarias -5%
    Titulo del libro
    Geografías culinarias
    Nº s/n
    García-Reyes, David
    Uoc editorial
    Desde que en 1895 los hermanos Lumière proyectaran sus primeros films en el Salón Indiano del Gran Café del ...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    22,00 €20,90 €

  • Terapias de cine -5%
    Titulo del libro
    Terapias de cine
    Tabernero Holgado, Carlos
    Uoc editorial
    La medicina y el cine son parte de nuestro día a día. Acudimos a la consulta o a la sala en busca de algún t...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    19,00 €18,05 €

  • La Dirección y Desarrollo de Personas y La personalidad -5%
    Titulo del libro
    La Dirección y Desarrollo de Personas y La personalidad
    AA.VV
    Uoc editorial
    La psicología de la personalidad se dedica a estudiar por qué somos cómo somos. Este libro describe los estu...
    No disponible

    10,50 €9,98 €

  • BIBLIOTECONOMÍA DE GUERRILLA -5%
    Titulo del libro
    BIBLIOTECONOMÍA DE GUERRILLA
    Martínez-Cañadas, Evelio
    Uoc editorial
    No disponible

    13,00 €12,35 €