Lexicografia

Lexicografia

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497883184
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-318-4
Páginas:
178
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)
Colección:
MANUALES

Descuento:

-5%

Antes:

23,30 €

Despues:

22,14 €
IVA incluido
Comprar

La lexicografia té una llarga história. Ha evolucionat amb el temps de  manera paral·lela al concepte de diccionari, peró no és fins als darrers decennis que s'ha produït una reflexió profunda sobre els seus  objectius i sobre els seus métodes, fins al punt que podem parlar d'una veritable revolució en aquest camp. L'extraordinari desenvolupament de les técniques informátiques ha tingut una repercussió notable en la renovació metodológica: la utilització dels ordinadors i de les grans bases de dades permet el tractament adequat i sistemátic de l'enorme quantitat d'informació que entra en joc a l'hora d'elaborar un diccionari. L'objectiu general d'aquest llibre és  familiaritzar el lector amb els principals aspectes relacionats amb la lexicografia i amb el diccionari, passant de veure inicialment el diccionari com un instrument práctic de consulta a veure'l com un objecte d'análisi i de reflexió.

Materia en La república de las letras

Uoc editorial en La república de las letras

  • La incomunicación y otros textos del montón -5%
    Titulo del libro
    La incomunicación y otros textos del montón
    Manuel Pavía Calderón, Juan
    Uoc editorial
    Quizás el tema más excéntrico de todo el texto es el que se encuentra en el título general, la incomunicaci...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    18,00 €17,10 €

  • Etnografía virtual -5%
    Titulo del libro
    Etnografía virtual
    Hine, Christine
    Uoc editorial
    No disponible

    21,50 €20,43 €

  • Personal branding -5%
    Titulo del libro
    Personal branding
    Bustínduy Cruz, Iñaki
    Uoc editorial
    No disponible

    10,00 €9,50 €

  • El factor persuasivo en la comunicación audiovisualá -5%
    Titulo del libro
    El factor persuasivo en la comunicación audiovisualá
    Luis Hernández Olmedo, José
    Uoc editorial
    Este libro explora la naturaleza de los valores, analizando su papel en la comunicación audiovisual producida ...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)

    24,00 €22,80 €

  • Cibermetría -5%
    Titulo del libro
    Cibermetría
    Orduña-malea, Enrique
    Uoc editorial
    "Cibermetría. Midiendo el espacio red" no es solo una aproximación actual a la Cibermetría, describiendo sus...
    No disponible

    19,00 €18,05 €