Descuento:
-5%Antes:
Despues:
20,90 €A vegades pot semblar que els canvis metodològics responguin a unes modes, però en realitat són la conseqüència de donar resposta, dÆuna banda, a les necessitats de la societat en un context cultural concret per aprendre llengües i, de lÆaltra, a la voluntat dÆimplementar els resultats dÆestudis i de consensuar les propostes de diferents moments. Aquesta evolució comporta lÆadaptació, la recuperació o la inclusió dÆaspectes procedents dÆenfocaments o mètodes dÆèpoques anteriors als mètodes vigents, amb lÆobjectiu dÆoferir les estratègies més efectives per facilitar lÆaprenentatge dÆuna llengua. Amb aquest propòsit, els autors dÆaquest volum fan una revisió dels diferents mètodes i enfocaments per ensenyar llengües addicionals a persones adultes. En destaquen la influència i rellevància i posen de manifest com el llegat de cadascun ha perviscut en lÆensenyament del català. La col·ecció DIDÀCTICA DEL CATALÀ té com a objectiu donar als docents de llengua una eina útil, efectiva i dÆactualització sobre la didàctica del català des dÆuna perspectiva pràctica i rigorosa. Els volums que la componen estan concebuts per cobrir un ampli ventall de temes sobre diferents disciplines que intervenen en la tasca docent. La col·lecció està dirigida per Marilisa Birello, Llorenç Comajoan-Colomé i Albert Vilagrasa Grandia.