Xarxes socials. Fonaments i aplicacions

Xarxes socials. Fonaments i aplicacions

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788490299869
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9029-986-9
Páginas:
146
Idioma:
CATALAN
Ancho:
17
Alto:
24
Disponibilidad:
DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)
Colección:
MANUALES

Descuento:

-5%

Antes:

15,00 €

Despues:

14,25 €
IVA incluido
Comprar

Les xarxes socials com a estructures de relació entre persones han existit sempre, peró darrerament interessants descobriments sobre les seves propietats i la seva popularitat als mitjans socials en línia, n'han incrementat l'interés. Aquest volum constitueix una introducció interdisciplinária, senzilla peró rigorosa, al fenomen de les xarxes socials. El contingut es divideix en tres parts. En una primera part, es presenten els fonaments generals del que ja sovint s'anomena la "ciéncia de les xarxes" i que s'ha anat desenvolupant amb les aportacions de diverses disciplines des de mitjans del segle passat fins a l'actualitat. La segona part es dedica a repassar les característiques específiques de les xarxes socials, és a dir, d aquelles xarxes en les quals els nodes són persones o grups de persones i els lligams relacions socials. Finalment, la tercera part aprofundeix en un dels aspectes més interessants de les xarxes socials: la seva funció clau en els fenómens de transmissió d'informació i creació i difusió de coneixement

Materia en La república de las letras

  • ACTITUD DE CONSUMIDORES RESPECTO AL VINO DE LA DENOMINACION
    Antiguo
    -5%
    Titulo del libro
    ACTITUD DE CONSUMIDORES RESPECTO AL VINO DE LA DENOMINACION
    ALBIAR, L.
    Instituto nacional de investigaci
    DISPONIBLE (Entrega en 3-4 dias)

    6,24 €5,93 €

  • Escuela de trading -5%
    Titulo del libro
    Escuela de trading
    Serrano Ruiz, Francisca
    Booket
    Francisca Serrano nos da todas las pautas para invertir a corto plazo sin riesgo, desde un plan de trading a or...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    10,95 €10,40 €

  • Gestire la reputazione online For Dummies -5%
    Titulo del libro
    Gestire la reputazione online For Dummies
    Stradtman Lori, Randall
    Hoepli
    No disponible

    19,90 €18,91 €

  • Finanzas para el marketing y las ventas -5%
    Titulo del libro
    Finanzas para el marketing y las ventas
    Jaime Eslava, Jose
    Esic
    Tanto el marketing, como las ventas y las demás funciones comerciales,  son fundamentales para la supervivenci...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    22,00 €20,90 €

  • Microeconomía -5%
    Titulo del libro
    Microeconomía
    Villar, Antonio
    Mc graw hill interamericana
    Se trata de una revisión y reestructuración del texto “Lecciones de Microeconomía” (A. Bosch...
    No disponible

    45,23 €42,97 €

Uoc editorial en La república de las letras