Literatura europea dels orígens. Introducció a la literatura románica medieval

Literatura europea dels orígens. Introducció a la literatura románica medieval

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497884914
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-491-4
Páginas:
400
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
170
Alto:
240
Disponibilidad:
DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)
Colección:
MANUALES

Descuento:

-5%

Antes:

30,00 €

Despues:

28,50 €
IVA incluido
Comprar

Déu, dames, cavallers, espases, honor, amor o desig han estat els conceptes amb qué s'ha vestit un imaginari literari medieval que encara ara ens sedueix com a lectors. Europa és, per damunt de tot, una unitat histórica conformada a l'edat mitjana i on la cultura hi té  un pes fonamental. La literatura d'aquell període va generar uns processos d'identificació més enllá d'unes fronteres polítiques, lingüístiques o socials encara ara recognoscibles. Aquest volum pretén  ser un recorregut pels orígens de la tradició literária europea, perqué, si hi hagut algun moment de la história en qué la literatura es pot anomenar europea, ho estat precisament en aquest període d emergéncia de les literatures romániques medievals. El llibre vol posar a disposició dels lectors més inquiets una introducció a les obres i als géneres més representatius de la literatura románica medieval (épica, lírica, narrativa i teatre) de la má de reconeguts professors i investigadors del nostre país.

Materia en La república de las letras

  • La productividad en la empresa -5%
    Titulo del libro
    La productividad en la empresa
    Reig, Enrique
    Almuzara editorial
    «Entender la productividad es esencial en el quehacer empresarial, sobre todo si se aplica al entorno que comp...
    No disponible

    15,00 €14,25 €

  • Innovazione Lean -5%
    Titulo del libro
    Innovazione Lean
    Luciano, Attolico
    Hoepli
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    29,90 €28,41 €

  • Gestión de compras -5%
    Titulo del libro
    Gestión de compras
    Martínez Moya, Emilio
    Fundacion confemetal
    El objetivo de la función de compras es el de satisfacer las necesidades de la Empresa con elementos externos ...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    20,31 €19,29 €

  • LAS CLAVES DEL HOMBRE MAS RICO DE BABILONIA -5%
    Titulo del libro
    LAS CLAVES DEL HOMBRE MAS RICO DE BABILONIA
    MCCREADIE, KAREN
    Obelisco ediciones
    El hombre más rico de Babilonia, de George Clason, es un bestseller internacional considerado hoy en día un c...
    No disponible

    9,95 €9,45 €

  • MARKETING DE INFLUENCIA -5%
    Titulo del libro
    MARKETING DE INFLUENCIA
    ALBURQUERQUE, MANUEL
    Almuzara editorial
    Los influencers hoy mueven el mundo del marketing; humanizan a las marcas para conectar personas e intereses, y...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 dias..)

    21,95 €20,85 €

Uoc editorial en La república de las letras